.sidebar .widget { -->
既來之,則安之,hwaiting!

Tuesday, May 25, 2010

✲饿昏了✲


今天饿昏了

昨天跟爸妈闹翻了
不想跟他们说话

所以今天爸爸忘了给钱我去学校
我也没有开口跟他讨

不给就罢
心里是那么想的

所以今天只吃了带去学校的两个面包
和一片蛋糕

在学校的时候还不感觉饿的
谁知一回到家
哇塞
肚子饿到死

趴在沙发上
没有力了

连冲凉都要坐在椅子上
靠椅子支撑

后来拿了两包饼干
爬上去楼上房间
边看书边吃

我连开那包饼干的力气都没有
我是说真的
只得用剪刀把它剪开
狼吞虎咽地吃

希望不要的胃痛就好

=========早回=========

yeah
明天早回家

没有上华语
所以从本来是2点放学的时间改到去12.15pm

但我跟父母说1点才来载我
因为我不想去店里面
而且我也想去图书馆

==========新加坡来访==========

今日有新加坡某件中学来我的学校
我们学校和他们来场友谊之赛
篮球和羽毛球

他们的英文超厉害的
羡慕

希望有一天我也可以到国外的学校一游

==========MOOD OF THE DAY==========

i want to say sorry to all my friends
you guys invite me go out
shopping, birthday party, going k-box, work
im sorry that i can't go
even thought i already promise before
and i break the promise
sorry...

every days every weeks every months
no where can i go
school home school home school home
except school and home
nothing
no other than that
just that two places
and only that two places

now finally i realize that how suffering those people just stay at home
without go any where
so am i

the coming holidays
i know i will more bored and suffering
24 hours staying at home
computer story book and computer again
that my holidays activities

good luck to me
so that i won't be crazy and get depression


•••一千【】一个愿望•••

陌生人认为我很安静,朋友认为我很开朗,好朋友知道我其实是疯子

No comments:

Post a Comment