.sidebar .widget { -->
既來之,則安之,hwaiting!

Wednesday, May 26, 2010

✲晕✲


今天很难过
但还是照样过

上四节数学
老师去了Terengganu
所以没有上他的课

add maths老师代课
超讨厌那个老师的
自以为很厉害
我们有些人又没有拿add maths
她又不给我们说话
睡觉都不可以
害到我们没事做
要听他讲课
那老师又穿到风骚到死
他站在前面
手撑着桌子
我坐在后面都可以看到他的乳沟了
真不知羞

没事做
就拿出Ekonomi课本来读
因为上个星期五我没有上到课
真是罕见
我会读Ekonomi xD

上完add maths就上英文了
今天的英文课有点闷
老师给的essay我又看不懂在些什么
突然铃声响
是火灾时会响的警铃

哦不
又要去操场晒太阳了
热死了
学校来了什么消防局的人
他跟我们介绍这样那样

之后他表演如何灭火
我们围绕在旁边
他一起火的时候
我们全部都往后退
超热的
用来BBQ最适合了
(不是写得很详细,不知怎么写,抱歉 ^^'')

好累哦
好晕哦

刚才回到家冲凉之后就去睡觉
睡之前吃了一些饼干
睡醒之后拿起还没吃完的饼干
谁知道看清楚之后发现饼干竟然有很多蚂蚁
我么天啊
yerrr
想起都恶心 ><

==========I==========

在学校无聊没事做乱写
蓝色的是我写的 original的
红色是朋友写的 他帮我接下去 xD

I want go to toilet [去大便/小便]
I want go to KFC [吃饱饱]
I want go to 1 Borneo [去看 Show Lo]
I want go to eat Sushi [好吃]
I want go to playground [幼稚]
I want go to sleep [做懒猪]
I want go to cyber [上网]
I want go to KK [很久没去了]
I want go to City Mall [去popular买书]
I want go to Centre Point [和朋友逛街]
I want go to Karamusing [没事做]
I want go to Vivian's house [去搞乱他家]
I want go to Genting Highland [好玩]
I want go to Taiwan [去见我的偶像(鬼鬼)]
I want go to Times Square [不知做什么]
I want go to die Hell [一时想不开]
I want go to drink oren orange juice [很口渴]
I want go to library [去借故事书]
I want go to work [想赚大钱]
I want go to KL [想要去旅行]
I hope I can go to Cikgu Yahtemi's house [占他便宜]
I hope can I can go to kill Lxxx Lxxxxx [从此以后消失在人间]
I wish I could fly [想和鸟一起飞]
I want watch Alice In Wonderland [太精彩了]
I love to eat [吃到饱为止]
I love to drink blood [头脑有问题]
I love my bed [因为有很多我的口水]
I wish I could go GuiGui's house [发白日梦]
I want to watch TV [想然自己更In]
I want to eat sandwish [很久没吃了]
I want to eat Vivian's mee [等下一世吧]
I want to eat the burger amde by Amy [不可能的事]
I hate Maths [放心,不是只有你一个人讨厌]
I love music [但没钱去学音乐]
I love reading [假装勤劳]
I love sleep [是正常的事]
 I hate snake [胆小鬼]
I hate headache [谁都会讨厌]
I feel hungry [去吃KFC]
I feel sleepy [懒猪]
I hate my life [去死吧]
I want to learn how to drive [等我有钱和车]
I want go to visit Florance [想都不要想]
I want eat ABC [很久没喝了 =( ]
I want eat oil fry ghost [叫爸爸做啦]
I want go home now [谁都想要回家啦]
I love 15,16 and 17 years old [青春一去不回头]
I want to learn piano [慢慢学啦]
I scare ghost [超人都会怕]


•••一千【】一个愿望•••

陌生人认为我很安静,朋友认为我很开朗,好朋友知道我其实是疯子

No comments:

Post a Comment